Penktadienį mokykloje vyko integruota diena. Šios dienos veiklomis siekėme, kad mokiniai susipažintų su įvairiomis sporto šakomis, aktyviai judėtų ir suprastų, jog sportas – ne tik sveiko gyvenimo būdo dalis, bet ir tam tikra filosofija ir vertybės, kurias visi išpažįstame: pagarba varžovui, sąžininga kova, tolerancija, kilnumas.
Rytas prasidėjo mokyklos stadione eisena, olimpinės vėliavos pagerbimu, ryto mankšta. Paskui 5-10 klasių mokiniai dalyvavo „Palestros bėgime“, žaidė tinklinį, 100 kartų mušinėjo kamuolį. Nugalėtojai apdovanoti diplomais.
Pamokų metu mokiniai prisiminė, ką žino apie olimpines žaidynes, jų reikšmę Lietuvai. Aptarė olimpinių simbolių prasmę, sporto šakas, olimpiečius. Domėjosi, į ką reikia atkreipti dėmesį, norint siekti savo tikslo, norint tapti olimpiečiu. Pradinių klasių mokiniai piešė olimpines sporto šakas, gamino medalius, kamuoliukus, vėliavas, sprendė matematinius uždavinius.
Per lietuvių kalbos pamokas mokiniai akcentavo neįgaliųjų dalyvavimą olimpinėse varžybose. Skaitė ištraukas, aiškinosi, kaip negalią turintys žmonės suvokia ir vertina pasaulį. Aptarė, kas būdinga publicistiniam stiliui ir pokalbiui, kokį emocinį poveikį daro knyga ir dokumentinis filmas. Mokiniai pasisakė, kad turime suvokti, jog neįgalieji tokie, kokie esame visi.
Ši diena suteikė fizinio raštingumo, padėjo moksleiviams atrasti sveiką gyvenseną ir fizinį aktyvumą kaip linksmą ir naudingą veiklą.
Metodinės tarybos pirmininkė Lina Lapinskienė